Let's make my blog famous

Idag var jag inne på företaget Tailsweep, för er som inte vet vad det är för företag så fungerar det som ett företag som lägger ut reklam på din blogg som man sedan får betalt för. Kenza får ut ca 200 000 kr i månaden från det företaget så det är inte bara småsummor vi pratar om.
Jag tänkte iaf att man kan ju testa om de  vill göra lite reklam här så man iaf kunde känna ngr kr i månaden. Man måste vi börja någonstans! Men det sket sig direkt vid registreringen för där stod det att man helst skulle ha 10 000 sidvisningar i veckan.. Och jag har i genomsnitt kanske 120 sidvisningar om dagen och då kan ni ju själva räkna ut att 7*120 inte är 10 000..

Så jag kanske skulle försöka göra lite reklam för min blogg? :) Jag menar jag anstränger mig ju inte alls nu.. Mer än att länka på fb ibland men det gör ju inte direkt någon skillnad. Någon som har tips på hur jag kan göra?
Vore det inte häftigt att bli en liten kändisbloggare från Åtvidaberg, inte en sån där typiskt "hej jag är perfekt" tjej utan bara en helt tokig, knasig Emma. :D

Let's make my blog famous!


Kommentarer
Postat av: Micke

Skriv din blogg på youtube. Både under filmen (där texten står) och i slutet av filmerna: "Besök stillunwritten.blogg.se" :)

2010-10-27 @ 23:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback