Det regnar här i Åtvid idag!

Dansträning ikväll gick mycket bättre än igår!! Fast can't back down dansen vill inte sätta sig riktigt i mitt huvud, fattar inte varför! Men vi gjorde iaf klart hela idag vilket är bra för då hinner vi förhoppningsvis lära ut den till de andra. Det är inte långt kvar tills vi ska visa upp danserna bara 2 veckor!! Men vi jobbar nra under press ;)

I morgon står det inte jobb på schemat och jag har skrivit att jag kan jobba till 12 bara för Anton och jag ska till stan en sväng. Jag SKA hitta skorna jag letade efter sist jag var i stan, träffade ju Malin och Tilda så jag hann ju knappt gå i affärerna innan det stängdes. Hehe


Bilderna är från gårdagens dansträning och tagna med Jennies kamera!




Nu ska jag lägga mig och läsa, imorgon ska jag försöka få till ngn rolig outfit och make up (ögonen börjar bli bättre, kan det vara min nya ögonkräm?). Känner att min blogg är bara allmänt tråkig och oinspirerande, men det är för jag jobbar så mycket och jaa känt mig allmänt oinspirerad helt enkelt.. Alla här väl såna perioder..

Så nu tackar jag för mig så hörs vi i morgon.
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback