don't you know

Godkväll!!
Mitt liv går i lite högre hastighet än vad jag önskar just nu men man får ändå göra det bästa av situationen!
Idag har jag hunnit med att:

- umgås med min kusin Lina
- fika med vänner på Sandelius
- sångträning med Acabellas
- vikat på barngymnastiken med Busk

med andra ord en hel del. :)
Såhär ser dock typ hela min vecka ut men det ska jag klara, eller hur? På lördag fyller jag ju år och då ska jag ha lite fika med ett fåtal vänner på dagen (typ de vänner som jag inte hade fika med i lördags) och på kvällen ska jag på julbord med familjen, annica, danne, philip, morfar och mary! Sounds fun right?


bild från gårdagens biobesök! ;)



Nu ska jag spela skip-bo, äta choklad och mysa med Anton, Andy och Lovi som sover här inatt också! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback