Sjuk helg!!

Jag har haft mysigaste helgen med Danne, Anton, Morfar och Mary!! Det är så sjukt mysigt att sova ute hos morfar på landet, gå ut när det är bäcksvart ute och skrämma upp sig lite, spela spel, mysa osv. :D
Vi var också med om det sjukaste jag varit med om i hela mitt liv. Jag är så glad även fast man inte kan fatta att det har hänt. Dock så tänker jag inte berätta om det här för 80 % kommer inte tro mig, 15 % kommer tro att vi blivit galna och 5 % kommer tro mig. Hihi

Jaa med andra så har vi haft allt annat än kameran att tänka på så vi har tyvärr inte tagit ett enda kort.. To bad!


jag måste bara rekommendera det här spelet, det är så sjukt roligt!!


Kommentarer
Postat av: Matilda Gunnar

Jag är en utav de där 5% ^^

2010-11-14 @ 20:24:00
URL: http://apiceofmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback