Tekniskt sett är det nu min födelsedag, men det låtsas vi inte om!

Nu är jag äntligen klar med bakandet!! Jag väntar bara på att kakan ska svalna så jag kan ställa in den i kylen. Typiskt att en av kakorna blev helt misslyckade så jag fick ställa mig och göra en den vid halv 12.. jippi jag var inte alls pepp kan jag säga.
Jag har iaf haft en supertrevlig kväll med mina kusiner på Hallberg sidan plus faster och Andreas då! ;) Vi har ätit mat, fikat och kollat massa gamla filmer från när vi var små. Sjukt kul!!!
Nu ska jag iaf sussa och i morgon kommer jag vakna till "Ja må hon leva".. Wiie så kul!
Tänk att lilla Emma fyller 19 år..

Aja natti natti!


haha en galen bild från i sommras, flättorna hade dragit ihop sig så det blev typ hälften så långa. HAHA

Kommentarer
Postat av: Lilian

Och pappa ser jätteglad ut som vanligt, eller.....

2010-11-27 @ 01:43:57
Postat av: Anna

GRATTIS EMMA! :D Pusss

2010-11-27 @ 12:22:12
URL: http://asongbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback