Supermysig dag på stan!

Så otroligt fort dagen har gått idag!! Svisch sa det så var det kväll. Sminkningen på MUS gick jättebra, det är alltid lika roligt att bli sminkad och få med sig massa fina produkter hem. Han känner ju igen mig nu också eftersom jag kommer så ofta. Haha stammis eller vad säger ni? ;)

Efter att jag sminkat mig klart så gick jag till moster Annicas en stund för att vänta in Nattis som kom direkt från frisören. Hon var finfin i håret med lite bruna slingor. Vi drog en runda på stan och shoppade, pratade och fjantade oss. Eller det var nog bara jag som stod för fjantandet. Hehe
Vid 2-tiden joinade Malin och då åt vi Kinamat på Ming Palace, underbart gott var det men hjälp vad ont i magen jag fick efter. Men när man betalt en dyr buffe så måste man ju också äta tills man helt enkelt inte får ner en bit till. Sen gick vi en till sväng på stan och sen begav sig Nattis och jag till Rusta. Pattis skulle nämligen köpa presentpapper och jag kände bara för att skämma ut mig på en stor offentlig plats. Hihi


jag och nattis


bara Pattis


"se ut som att maten är underbar" såhär ser alltså nattis ut när hon tycker att mat är underbar. haha ;)


jag gluffsar i mig som en lite nassegris

Tack för dagen muppisar!! Strax kommer min sminkning från MUS, dock med sämsta bilderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback