Man får kalla händer när man går hem i snöstrom och skriver sms.

Hej och hopp långkalsong!!
Gäsp. gäsp, gäsp, idag är jag trötter. Men det är ändå skönt att börja tidigt och sluta tidigt, sen jobbade jag utan rast så jag fick sluta 13 istället för 13.30. Det är ju aldrig helt fel. Sen tog jag en promenad hem i snöstormen!
Nu ska jag smsa Petra och tala om att jag är hemma, jag tänkte att hon skulle få kolla på när jag städar mitt rum och letar efter lite saker som en person ska låna tills på lördag. Jag hoppas verkligen att jag hittar det för isf kommer den personens utklädnad vara lätt roligast på hela kvällen!
Blev ni nyfikna nu? :D


Bloggen bestämde sig för att krångla därmed blir det inte en härlig nyuppladdad ego bild utan jag gick i princip så långt bak i arkivet här på bloggen som jag kunde komma och hittade den här bilden på Hanna, Lovi och mig när vi spelade in musikvideo till låten "mobbaren". Haha så sjukt roligt!!

Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback