Just speed it up

Ujujuj det går i 100 här hemma! Jag undrar hur det känns att leva ett lugnt liv, men jag vet inte om jag vill för jag skulle dö av rastlöshet!! Jag älskar det går undan även fast det kan vara himla jobbigt ibland. Men hellre lite för lite tid än lite för mycket tid. Eller vad säger ni? ;)
Kören idag gick mycket bättre än restrerande gånger, jag börjar komma ifatt nu efter att missat nästan alla höstens lektioner pga jobb! Vi ska ju ha en stor Luciakonsert på kulturhuset den 17 december. Ni får komma och kolla då!

Nu är det bäst att jag sätter igång med städandet, bakandet och så ska jag göra klart tipspromenaden.
Talk to you later! :D




Kommentarer
Postat av: Laila

Fin du är=)

2010-11-18 @ 21:34:23
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback