julmusik + bak = julstämning!

Vilken mysig dag på jobbet! Vi har haft jättenågra barn eftersom vissa varit lediga och andra sjuka så man har verkligen haft tid för de barnen som varit där. Tänk om alla dagar kunde vara så! Vilken bra förskola vi skulle ha då! Men men förskolepersonalerna gör verkligen ett fantastiskt jobb för det är inte lätt att ha reda på allt och alla barnen!

Jag har precis slängt in lite bakverk i ugnen som jag och ngr kompisar ska äta i morgon på min födelsedag.
Har bjudit hem "några kompisar" (16 st) i morgon på fika, så ja ska duka upp långbord ikväll tänkte jag.
Sen måste jag städa till mitt rum igen. det är inte jätterörigt men det måste se snyggt ut tills i morgon.
Klockan 19 kmmer kusinerna Hallberg för att fira mig och Anton, myspys!
Hoppas ni får en supertrevlig kväll så hörs vi senare! :D


bjuder på en lagom ful egobild. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback