it's time for some sleeping

Dansträningen idag vad rolig och det kändes som att vi fick klart vad det är vi måste göra iaf. Vilket alltid är en fördel hehe! Det positiva är ju också att Johanna kom med film på ett dansmedly som vi gjorde för 2 år sedan, verkligen plus i kanten då vi ska ha en av de danserna. Då slipper vi göra om den :)

Det blev inget bad ikväll, har försökt skaffa ett busskort tills i morgon. Skulle fyllt på det idag men glömde helt bort det när jag fick jobb och allt.. Men nu får jag troligtvis skjus i morgon och åker på Nattis busskort hem med henne. Jag fixade också annan vikarie till gympan i morgon, jag hinner verkligen inte!


bild från i lördags

Aja natti natti allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback