It's time for some reading

Nää nu ska jag lägga mig och läsa ngn timme innan det är dags att släcka för natten. Bussen till Linköping går kl 10.05 i morgon så måste ändå upp skapligt. Men skönt att slippa sminka sig något, då kan man gå upp senare. hihi Nattis och Lovi joinar även till stan sen, vi ska handla lite födelsedagspresenter, julklappar och äta lite på stan.
Åh det det bli så roligt!! :D


bild från i våras när vi uppträdde i folkets park, snyggt tema på scenkläder det kanske vore ngt? :D

Kommentarer
Postat av: elin

Shit julklappar kanns langt borta nu i 30 graders varme! jag bara koper grejor till mig sjalv haha! du skulle alska thailand emma, god mat och billig shopping och framforallt fina strander:)



pusskram och halsa familjen

2010-11-17 @ 13:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback