Honey, I do believe

Hej hej bloggen!!
Hoppas det är bra med er trots snöyran, det är ju ändå dundermysigt men lite opraktiskt. hehe
Idag blev jag väckt för mitt favodagis ringde och ville boka mig!! Det är så synd att jag inte får vara där oftare, jag är ju alltid upptagen alla gånger de vill ha mig men idag passade det. Jag vet inte hur många kramar jag fått idag och teckningar i mängder. Hihi

Klockan 6 ska jag iväg på dansträning och efter det tänker jag nog ta ett bad för att varva ner lite.
I morgon blir det jobba från 8.00-19.00 och sen sångträning efter det. Suck jag kommer snart gå in i vägen.
Längtar efter semester och värme, jag är så trött hela tiden.. :(

Aja inga sura miner det är bara att kämpa sig igenom veckan! Det är ju snart fredag..


den här låten kommer vi ägna oss åt mykt på dagens dansträning, peppa peppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback