Hemma från en fantastisk visning!

Åh jag har haft en sån sjukt rolig kväll med Elin!! Visningen var otroligt inspirerande, modellerna var så sjukt coola och kreativa. Sen så pratade vi också med Linda Hallberg, haha Elin och jag blev som små barn, jättelarviga och vågade först inte gå fram till henne. haha
Men men, Elin har alla bilder så ni får se dem i morgon för då ska jag sminka henne! Då får ni även se vad vi fick i vår goodiebag och sen tänkte jag visa bild på hur mina ögon såg ut igår med. Spännande va?

Nu blir det natti natti, är helt slut!




en make up artist fyllde i min egen ögonskugga med 2 eyedust från frozen diamond, den mörkblå heter Paragon den andra minns jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback