Charlie St Cloud

Nu får det räka med fixande för ikväll!! Ska bara kolla klart på Kenza och Tyra show sen ska jag kolla Charlie St Clound med Zac Efron. Åh vad jag har längtat länge efter den här filmen!! Hoppas den är lika bra som den verkar på trailern.

Någon som blir sugen på att se den?

I morgon blir det fika på Sandelius med vännerna och kl 12-17 så är det jobb på frita. Hela kvällen går väl åt att förbereda och så ska jag och Annica eventuellt fixa en annan grej också men det är inte säkert än. Vi får helt enkelt se! :D
Så jag säger nog nattinatti nu så hörs vi i morgon.


Kommentarer
Postat av: Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H, Ashley T m.fl

Jag såg filmen i helgen och tyvärr var trailern bättre än filmen. Det positiva med filmen var att Zac i alla fall gjorde bra ifrån sig.

2010-11-23 @ 21:34:00
URL: http://www.breakingfree.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback