Anton och Emmas 39 års fest!

Nu kommer de efterlängtade bilderna från festen, alla bilder är tagna av Malin eller Lovi och med Malins pappas kamera, tack för bilderna Mollanbollan!


malin och lovi


jaaaag


danne var så söt, utklädd till mig hihi


sysknen Nässén


Anton och chinchillan Elin!! :D haha


Siamesiska tvillingar, prinsessa (nattis kom i balklänning men det ble jobbigt så hon bytte om) och så John som söt flicka. haha


martin och johns söta rumpor i leggins hihi


haha även Dan var flicka, älska bilden haha


en riktigt snygg närbild på John haha


Hahah lätt kvällens bästa visbara bild!! den här är ju klockren!






jag och martin (martina)


Här ser ni Julia som Gabriella i High school musical (hon hade snott min klänning haha)


prinsessan Jennie, Emelie so Harry Potter, Anton, Malin so musikgeni och chinchillan Elin!


martin och jag


John är så söt så


dans!


honeyponey och why not anton!


tvillingarna delade på sig under kvällens gång.


lovippan och jag!!!




Martin gör sitt dancemove haha

Äntligen färdig, blogg.se är segt idag så det tog mig över en timme att ladda upp de här bilderna. Så titta noga på dem nu för de är uppladdade med omsorg! Hihi Nu ska jag sova börjar 07.45 i morgon så vi hörs på rasten/när jag slutat. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback