Jag är förbannad på journalisten.

Vet ni hur det känns att vakna upp till en trist verklighet och bara för att allt ska bli lite jävligare så ska man bli förbannad också. Jag skiter i att personen jag skriver om kan läsa det här och det kan nå hennes öronen för det vill jag fan att det ska!
Idag stod det i tidningen om gårdagen och om vilka band som spelade på torget och vilka som var där, MEN INTE ETT ENDASTE ORD OM ATT VI VAR DÄR. Vi THE DANCESINGS. Förra hösten när vi hade vår show på Saga teatern så fick vi väldigt mycket uppmärksamhet av all möjliga tidningar, vi var nog med 4-5 gånger varav 2 gånger i Corren men på LINKÖPINGSDELEN, inte Åtvidaberg.
När vi sen skulle ha vår show i Åtvidaberg och gick till Corren här i Åtvidaberg så ville inte kvinnan som skrev artikeln om igår skriva någt för hon ansåg att vi hade fått "tillräckligt med publicitet". Redan då tyckte jag att det var jävligt konstigt att Åtvidaberg inte var stolta över oss och visade att vi var därifrån medans Linköpingn skrött om oss på ett helt uppslag och vi fick även en bils på framsidan av tidningen. De var även på vår show och skrev en artikel efter att vi var fantastiskt duktiga och proffsiga för att ha gjort allt jobbet själva "The Dancesings har stil" hetter artikeln och jag har aldrig varit stoltare än när jag såg den och den stora bilden som täckte halva sidan.

Nu vägrar hon ännu en gång att skriva oss och det känns så jävla kränkande, jag ska fan skicka in en insändare till tidningen och skriva hur jävla dåligt det är av henne!
Vi gjorde faktiskt en väldigt bra insats igår trots att vi knappast hunnit träna något, jag är i full gång med att ladda upp filmerna på youtube så ni får se här allt vi har jobbat med. TDS är bäst. <3


TDS + Viktor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback