Min fina svarta lilla pälsboll. <3

Tack för alla fina kommentarer, jag har så fina vänner som alltid ställer upp i situationer som de här.
Lilla Dumbo har det bra nu veterinärerna gjorde verkligen allt de kunde för honom men han piggnade aldrig till.
Usch nu tjuter jag igen. :(
Men vi har haft vår underbart fina lilla svarta pälsboll i 8 år nu så det är så hemskt att han är borta. Jag älskade Dumbo och vi har en massa fina minnen av honom. Det här är egentligen ett lite för känsloladdat ämne att skriva om men nu vet alla hur det ligger till. Jag hgar det jävligt jobbigt nu med all stress, magont och så sorgen efter Dumbo så jag tror att uppdateringen i helgen kommer bli lite dåligt men ngt inlägg om dagen lovar jag iaf.


Dumbo igår <3

Man får försöka se det från den ljusa sidan att han hade ett bra liv, fin familj och fick en massa bebisar och slipper nu att lida men det är lite svårt just nu. Just nu vill man bara spola tillbaka tiden.


Kommentarer
Postat av: Mickis

aw gumman :( <3

Han har det bra i himmlen nu, han kan leka med mina två kaniner som med är i himmlen, Hugo och Sune. Vet att det är fruktansvärt jobbigt när ens husdjur dör :( Sov så gott lilla söta Dumbo <3

2010-05-28 @ 18:48:11
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/
Postat av: Malin

gumman då <3 Dumbo hade den bästa familjen han kunde få och världens bästa tjej till matte <3

2010-05-29 @ 10:50:34
Postat av: Anton hallberg

Våran Dumbo!<3

2010-05-29 @ 20:30:34
URL: http://antonhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback