Shopping.

Nu ska jag visa bilder på lite av det jag shoppat de senaste dagarna, jag minns inte allt riktigt (det är nackdelen med att inte ta bild direkt när man kommer hem från stan) men jag fick med det mest intressanta iaf. Hihi


läppstift viva la diva - 80 kr Cubus
kajal snowflake - 130 kr Make up store
svart cake eyeliner- 145 kr Make up store
 



Ett wonder kit från MUS, innehåller 4 mineralfoundation i puderform med massa fint skimmer i. Med det får man även 2 stycken sammetslena borstar, eftersom jag är medlem fick jag det för 495 istället för 795. Dock går erbjudandet ut på måndag, alltså imorn, så om ni ska ha får ni vara snabba!


Hårsmycken från Glitter - 50 /förpackning.
I påsen har ni mitt halsband och örhängen från Hallbergs guld, men det får ni inte se förrän på lördag - 298 kr



Studentskor - din sko 399 kr



Bikini - twilfit ca 450 kr, den var ngt dyrare än vad jag brukar ge för en bikini men hallå kolla jag var tvungen att ha den. Plus att den har bättre passform än de billiga bikinisarna.



gladiatorsandaler med nitar - din sko 199 kr (köpt på barnavdelningen därmed det billiga priset).

Jag glömde ta kort på hårsmyckena jag köpte idag på glitter och sen så tyckte jag inte det var så passande att lägga upp min bh till bal och student här, så det får ni fantisera om. ;) haha


Kommentarer
Postat av: Hanna

OMG älskar bikinin och båda skorna :D

2010-05-16 @ 21:30:48
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback