moknvpa

Idag har jag inte varit på humör. Jag vaknade vid 7 och var så trött så jag bokstavligen tänkte skita i skolan men kom iaf upp vid ungefär kvart i 8 vilket gjorde att jag i princip bara fick sätta upp håret i en tofs, slänga på mig lite kläder och lite smink. Dagen har bestått av 3 föresläsningar och 2 var jättetråkiga med oinspirerande föreläsare, hatar sånt. Efter det hade ngr tvåor aktiviteter med alla treor men jag vet inte riktigt vad det hade tänkt med. Alla var lite halvförnedrande och så innehöll det väldigt mykt sexställningar, alltså lite väl barnsligt. Alla vet fan hur man har sex, hade ni brist på sexställningar till ert eget sexliv så ni behövde lite inspiration eller vad var det frågan om?

Sen blev det träning i 1,5 timme i stora kyrkan med musiken. Mitt ena solo går verlkligen bajs så jag får plugga på som bara den idag. Som att jag inte hade nog med saker att göra.
Nu ska jag iaf cykla till stallis och köpa glass med Anton och Elin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback