Im done!

Åh så skönt det känns att jag precis har gjort sista finputsen på mitt arbete och att jag också blev himla nöjd med det. Det har varit bland det mest intressanta arbeten jag har gjort och jag är glad att jag valde det här ämnet även fast det inte fanns några direkt fakta att bygga det på för det blir roligare att skriva när man är intresserad det man skriver av.
Dessutom, hur mycket har ni hört om utvecklingsstörda som föräldrar? Ni får säga till om ni vill läsa mitt arbete för det är ett ämne vi alla bör bli kunnigare inom och uppmärksamma. Dags att sätta i sig en majskolv, jag vet att det är sent men jag har varit så inne i mitt arbete de 2 senaste timmarna att jag inte kunnat slita mig.


2 av mina källor jag har använt mig av till mitt arbete, väldigt fin film och väldigt hemsk men givande bok.
I morgon har vi Ann hela dagen och jag har även 3 musiklektioner, måste också ta mig till gymmet gud det var nästan 2 veckor sen. Jag kommer iaf sitta rätt mycket hemma och jobba och börja på ett nytt arbete, fritid och handikapp om jag inte minns helt fel. Hoppas jag hittar ngt spännande ämne även där.

Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback