Goodnight sweethearts - Acabellas feat tenors

Nä vet ni vad jag är helt varm och konstig, pendlar mellan skållhet och iskall mamma fick stå och föna på mig med hårfönen förut för jag frös. :S Jag har iaf ägnat en halvtimme åt att träna på mitt solo, nu sitter iaf melodin ordentligen texten är fortfarande sådär men jag får träna imorn också. Jag fattar inte att vår första konsert är redan på söndag. Det känns som jag hade behövt all träning jag missade under min apu på 4 veckor.
I morgon så slutar jag efter 5 någon gång, antar att det drar över eftersom vi repar. Efter det tror jag att jag ska sminka Petra som ska på studentskiva och vara utklädd som Tingeling. Rollen är perfekt för henne! Hihi

Sen måste jag verkligen sitta hela kvällen och skriva arbeten och plugga text på mitt/mina solon.
Så skönt när den här och nästa vecka är över, då kommer jag att kunna släppa liten utav stressen för just nu pendlar mitt humör upp och ner fort som bara den. Idag i kyrkan höll jag fan på att börja tjuta när jag sjöng mitt solo, det är så pinsamt att stå där och inte kunna.. Bläääää!


Aja nu säger jag och Acabellas+Elin och Mia godnatt. Riktigt snyggt tyckte jag vi gjorde den här låten så jag tycker att ni kan titta på filmen som endast är ett par minuter men vi har repat timme efter timme. Plus att det tog 93 minuter att få upp den på youtube. ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback