Det coolaste på länge!

Oj oj oj hör och häpna jag är redan redo för att hoppa i sängen för vila ögonen inför den stora dagen.
Kvällen har varit jättemysig, familjen Hilbert var här och grillade och honeyponey var också här en sväng. jag har också hunnit med lite skolarbete och provsminkning inför morgondagen. På balen vill jag ha en hyfsat ljus make up och inte några starka färger. jag ska försöka hinna med att blogga i morgon men jag kan inte garantera, annars så slänger jag nog iväg någon mobilblogg under dagen ska ni se. Hihi

 
Det här är bland det häftigaste jag har sett ni måste kolla på det! Hilbert visade mig det för ngr månader sen men jag kom aldrig på vad det hette sen igen. Haha

Godnatt nu allihopa så hörs vi i morgon, åh jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback