Blir det fint väder i morgon? :)

Time to sleep, i morgon hoppas jag på fint väder så man kan ligga ute och sola lite. Nu kan jag heller inte vänta längre utan jag måste ta mig ner till solariet och lägga mig där den långa halvtimmen då det är alldeles för varmt och tråkigt för att tycka att det är speciellt skönt. Men men jag vill inte dansa bal som en blekfis så det är bara att bita ihop. Dock är ju den naturliga solbrännan allra snyggast, men vad gör man när det bara regnar? Hihi

Visst ja i morgon måste jag skriva klart mitt arbete om barn till utveckligsstörda, vi får se hur det går. Håll tummarna! Godnatt alla fina, sov så gott så höres vi i morgon.
Btw så skönt att statistiken har återgått till det normala, jag har ca 20-30 mer unika besökare både idag och igår. Jag har saknat er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback