Fröken Pippi Långstrump!

Hello my dear friends!
Hur mås det idag? jag mår finfint bara att jag är väldigt trött.
Eftersom jag somnade med blött hår igår så såg jag inte reslutatet av färgningen förrän imorse och upptäckte att det var ingen skillnad från innan haha. Om man inte lyfter på det mörka överhåret förstås.
Vi tog iaf bilder igår på avfärgningen och lite sånt, så jag tänkte lägga upp lite tips här om det idag! :)

Föresten så VANN JAG tävlingen :D tack vare alla er som röstade! Stort tack, jag har varit inne och kollat på kommentarerna så jag vet vilka ni är, vissa kände jag inte igen alls vilket också var kul.
Dagens make up kommer också när jag kommit hem (ca halv 4).


Färgen på slingorna efter avfärgningen var ungefär som fröken pippi långstrumps hår. haha

Nej nu är det dags att börja jobba igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback