Romme here we come!

Ser ni vad klockan är? Nu kanske ni tänker, nej det där kan inte stämma men jo det gör det faktiskt.
Alarmet ringde på klockan 4 imorse och eftersom vi har ställt tillbaka klockan så är det ju som att gå upp klockan 3. Fy satan vad jag är trött.
Jag, Anton, Johanna & Emelie ska iaf till Romme idag och åka skidor. Det ska iaf bli skitkul, hoppas det fint bra väder bara!
Kameran är alldeles för klumpig för att ta med sig så det blir lite videobloggar idag och mobilkameran.

Igår kom honeyponey, stackarn fick se när Anton och jag stresspackade, gjorde iordning mat till idag osv.
Sen när vi skulle kolla film, percy jackson and the lightning thief, så somnade jag efter ca 10 minuter.
Så trött var jag haha.


Yes Emma is tierd!

Btw, min nya ögonfransböjare var kanonbra!
Dags att fixa det sista Emelie kommer om en kvart ungefär.
Ha en bra dag, ska försöka mig på mobilblogg men det kommer säkert inte funka.


Kommentarer
Postat av: A

go morron! :'D

2010-03-28 @ 11:21:53
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

man ställer fram klockan inte tillbaka

2010-03-28 @ 14:03:50
Postat av: Anonym

Hahaha det var lite roligt att se er springa runt som yra höns och leta efter grejer ! Jaa du somnade snabbt men jag förstår att du var jätre trött ! ^^ <33

2010-03-28 @ 17:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback