Dagens make up!

Nu är jag hemma från skolan och ett träningspass på gymmet och ute ur duschen.
Jag har också hunnit äta mat, ska spela lite piano och sen bär det av till gympan.
Jag tänkte faktiskt ta en promenad dit idag eftersom det är så underbart väder, Anton kanske har lust att följa mig. Vi får se. :)

Har er dag varit bra? Jag ska försöka bli bättre med att blogga på morgonen men ni skulle se mig så dags. Jag hinner alltid bli klar i sista sekund så bloggen hinner jag helt enkelt inte med. Haha
Här kommer dagens make up.







Vi hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: Hanna

sååå himla fiiint :D <33

2010-03-31 @ 08:00:39
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/
Postat av: sandy

det där är sjukt fint!!! :D <3

2010-03-31 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback