Vart ska jag göra av alla mina kläder?

Nu har jag rensat hela min överfulla garderob, seriöst jag skulle tagit en förebild för jag hittade verkligen ingenting i de proppfulla hyllorna.. Iaf vart ska jag göra av alla mina kläder jag inte använder?
Självklart ska jag skänka dem till kenyaföreningens secondhand butik. Ledsen att göra dig besviken Julia (hon brukar alltid vilja ha mina kläder) haha! Iaf ni får gå dit och kika, ni kommer få kläderna för ett riktigt rimligt pris och vissa kläder har jag faktiskt aldrig använt.


jag skäms lite över min klädsamling.. ändå syns inte alla kläder på bilden. plus att vi har en fullproppad tvättkorg, massa i strykhögen och upphängda på galgar lite överallt i huset + att jag har mer grejer på vinden.


ännu mer kläder som hänger...


en byrålåda med ännu mer kläder..

Tre av klädhögarna på första bilden ska jag skänka bort eftersom jag ändå inte använder det. Så sväng förbi och kolla om ni tyckte ngt såg intressant ut. Annars kanske det finns ngt annat snyggt där, jag vet att det är fler flickor i musikprofilen som har rensat garderoberna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback