TOGETHER i Norrtälje!

Nu när jag har ngr timmar över så passar jag på att ladda upp bilder från när vi i Together var i Norrtälje. Det här har verkligen varit den mest fantastiska upplevelsen i mitt liv och jag känner mig som en helt ny människa. Mina värderingar har verkligen ändrats, även fast jag alltid har kunnat känna sympati med människor som inte har det bra så har det blivit på ett annat sätt nu. De här människorna har blivit våra vänner och därmed blev allt personligt. My heart is in Kenya now <3


Dagen till ära gick jag upp med tuppen och lockade håret..


jag posar med en söt dam i Norrtälje. haha


Johanna och Robert sötar sig!




Petruska :D


shopping på Ica där vi handlade med oss baguetter, jordgubbar och dricka för att ha picknik på ett litet mysigt torg.


söta Hanna fick följa med eftersom hon inte hade möjlighet att gå på konserten här i Åtvidaberg.


Här har ni bildbevis på vad jag utsattes för... haha nedå, vi posar bara lite snyggt till kortet ;)


Jag och Elisabeth, ja jag är medveten om att jag inte ser klok ut på bilden men det skiter jag faktiskt i!


jag Peter och Johannapanna!


buuus


me and Peter.


en massa roliga lekar hann vi med innan konserten också!


kram kalas med fina fina Sandy <3


Sandy, jag och Robert gick på promenad runt hörnet. haha




Jocke, Jane, Daniel och Johanna :)


Sandy, Robert och jag posar för fullt hihi


åh jag saknar det här!!




lek lek lek


Johanna blir väl omhändertagen










haha älskar bilden, kolla glädjen Petra och Sandy utstrålar!


My och Robert


Malin och Naomi


Emilia och Johanna




den här leken var grymt kul och mycket svårare än vad man tror. haha








här posar jag med de afrikanske trummorna.


uppsjungning.






Det här var den mest känslosamma konserten, några av oss grät redan innan och här på bilden man ni se att tårarna bara vill tränga fram på african madonna. I slutet gick Gerry fram och bad en bön, då släppte jag och alla andra fram tårarna och sen grät vi tills ögonen var svullna och huvudet bultade värre än någonsin.


så var det dags att säga hej då eller "vi ses snart" som de föredrog. Jag har aldrig varit med om värre i mitt liv, att veta att vi ´skickar tillbaka dem till det där livet när de har fått testa på att leva med mat och vatten och sova i en varm skön säng dagligen i en månad. För att inte tala om saknade, kommer vi ses igen?
Det går inte förstå om man sjlv inte var där eller om du själv inte gjort ngt liknande.


här har vi charmtrollen Johanna och Robert.


Johanna och Robert igen.


jag skiter i att jag ser ut som en svullen jävla gris på bilden, det får man när man tjutit floder. Lilla Jane är lika söt som alltid, ni ska barar höra henne prata, jag ska fixa film på det så ni får höra. Världens sötaste röst!


här säger vi hejdå igen.


här vinkar de av oss.. :(




Peter får avsluta inlägget med sitt fina leende.

Usch vad jag längtar efter de här människorna och längtar tillbaka till turnen när jag ser bilderna. Kan någon spola tillbaka tiden? :(
Ikväll sover Anton och jag i stugan med kusinerna och Annica, mys alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback