TOGETHER- African Madonna (Åtvidabergs konserten)

Gooooooooooooooooooodmorgon godmorgon :D
Idag är jag på sjukt bra humör, solen skiner på den klarblå himlen och jag har på ngt sätt blivit väldigt morgonpigg. Så länge jag får sova till halv 9/9 så kan jag komma ur sängen hur lätt som helst.
Igår hann jag inte blogga mer (okej jag glömde). Det var iaf myspys med Hanna och Anton hela eftermiddagen/kvällen samtidigt sm jag pratade med Peter och Robert. Hihi

Vid 8 begav sig jag Petra och Fredrika till den afrikanska dansen, där även Elin joinade oss. Seriöst det var SJUKT KUL, jäkligt svårt i början man i slutet började man komma in i det. Jag längtar verkligen till ikväll och JJ Miche Miche är en sjukt bra lärare med!! :D


African Madonna från konserten i Åtvidaberg, en publikfavorit har jag hört. Mamma sitter här bredvid och tjatar om att jag ska skriva att det är hennes favorit med. Det är faktiskt tack vare henne som jag laddat upp den för gud vad hon har tjatat. haha Men sådär har ni aldrig hört mig sjunga förut va?

Nej nu ska jag borsta gaddarna innan jag ska iväg till jobbet. ;) hihi
Talk to you later!


Kommentarer
Postat av: jenny

FAAN VA RÄDD DU BLEV:)förlåt om jag skrämde dig hahah

2010-06-22 @ 13:02:11
URL: http://mjukisbyxan88.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback