Är jag inte lite bäst?

Hej på er! Idag är inte vädret på topp och inte humöret eller tålamodet heller. Det har på hela taget varit en jäkligt jobbig dag på jobbet idag! Men men såna dagar måste ju också finnas, eller hur?
På vägen hem svängde jag förbi hos Mimmi och Ingmar och hämtade betalningsavyerna (heter det så?). De tyckte iaf att jag hade gjort ett grymt jobb med att fixa medlemmar, jag är uppe i 15 stycken nu och fler ska det bli. Tänk att tack vare er som gått med får vi 1500 kr till varje år att hjälpa kenyanerna med.

Nu väntar jag på att Honeyponey ska komma, vi ska kolla mysteriet på greveholm och äta glass och popcorn och bara mysa. Det känns som att det verkligen behövs en myskväll! Men vid 20.15 så ska jag på afrikansk dans på hälsofabriken, det är såklart John John som håller i den. Det kommer blir grymt kul men sjukt svårt. Haha



JA NU KOM HANNA :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: HAHAH, Emma då...ingen kille är vindruvan. ;)

jag är bara kär i frukten, frukter kan man sluka hela och de för med mera njutning än en kille kan åstadkomma ;)

2010-06-22 @ 00:52:07
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såå gott med popcorn.

2010-06-22 @ 14:42:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback