Sunshine



Hello alla muppar där ute.
Vaknade till strålande sol vilket alltid är vldigt trevligt. Jag har också upptäckt att det bara tar typ 25 minuter för mig att göra mig klar på morgonen eftersom jag bara använder mascara och lite concealer. Så skönt det är, nackdelen är ju att det inte kommer någon dagens make up här men ni överlever väl? :) Jag gjorde ju dock en massa snyggamkaeuper när vi var iväg på turne eftersom jag köpte nytt smink på MUS där, jag får visa er ngon dag.
Idag står det boxning och livskunskap på schemat, det sistnämnda brukar inte vara så populärt så vi får se om vi kan smita iväg och bada med barnen eftersom det är så fint väder.

Ha en bra dag allihopa och ni som är lediga får passa på att ligga ute i solen och pressa, det skulle jag väldigt gärna vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback