Sommar sommar sommar

Men kul att mina inlägg inte registreras på blogloving igen då, fattar inte vad felet är :s visst jag har ändå hyfsat med läsare men det är ändå typ 30 pers mindre än i vanliga fall. Aja om någon vecka brukar ju alla registreras på en gång. gaaah
Dagen idag har iaf varit riktigt varm och skönt, nästan lite för varm men jag klagar INTE! Älskar solen ju.
Efter jobbet drog jag, Anton och Busk till äldreboende för att få en rundtur och tider för jobbet där som vi har från och med v 28. Det kommer bli kanoners. Nu ska jag käka och vänta på att Busk ska höra av sig, vi får se var vi hittar på för bus. Kanske en sväng till stugan med en KYCKLINGMACKA, eller en glass neråt? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback