second day on work.



Godmorgon allihopa, har ni sovit gott? Själv har jag drömt en massa saker, mest om kenyanerna så när jag vaknade tjöt jag som en gris igen. Åh det här är så fruktansvärt jobbigt..
Igår började iaf jobbet på sommarlovslägret och jag fick den snyggaste färgen på min grupp, turkost of course. Det förtjänade jag faktiskt eftersom de 2 föregående åren har jag haft en hemsk gul färg. Gruppen verkar iaf vara helt okej och Linnea och jag kommer överens bra. Fick ocks ett telefonsamtal idag att jag har jobb på äldreboendet från v 28, så jäkla bra. Det är inte ofta man får ett telefonsamtal hem och blir erbjuden jobb i dessa dagar. Nu ska jag spara pengar till en resa till Kenya, Rumänien och Thailand.

Ha en bra dag så hörs vi senare när jag kommit hem.


Kommentarer
Postat av: Mickis

lätt finaste färgen :D den som anton o jag hade förra året ju ^^

2010-06-15 @ 14:17:05
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback