Onsdag

Godmorgon allihopa!
Idag vaknade jag innan klockan ringde, när jag skulle kolla på mobilen vad klockan var så hade den dött och då blev jag livrädd att jag hade försovit mig så jag gick in. Klockan var då bara 8 men det skadar ju aldrig att få lite extra tid på morgonen. Har precis tvingat i mig lite frukost så jag ska strax sätta lite mascara på ögonfransarna och såklart ta på migkläder så är jag redo för dagen.
Jag känner för lite mys i stugan ikväll, vi får se vad kompisarna säger.


bild från i söndags, har ni tänkt på vad snyggt det är med brunt och rostiga färger till blå ögon?

Nej dags att sätta fart, vi åker ju om en kvart. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: LINA HALLBERG

jäääättte fiin bild kära kusin :) PUSS <3

2010-06-16 @ 09:38:53
URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback