Musikalläger i Kalmar.

Jag har faktiskt insett att jag inte riktigt förklarat för er vad jag ska göra nästa vecka utan det har bara varit ett himla tjat om pluggande av låttexter och shoppande av kläder.
Jag ska iaf på musikalläger hela nästa vecka i Kalmar vilket betyder att eftersom jag inte har ngt mobiltbredband så kommer jag inte kunna blogga på en vecka.. Endast mobilblogg. Men men ni klarar er va? ;)
Jag åker inte själv utan har självklart både Petra och Anna med mig, Acabellas. Jag är sjukt nervös, dels för alla scenkläder jag har en kjol som jag inte passar i men eftersom jag inte hittade någon i stan så lånar jag en av familjen Saanum. Tack!!! Sen är jag också nervös för att vi ska få framföra repliker på scen, vi ska alltså sätta ihop en musikal på en vecka. Jag får jämt och ständigt höra att jag borde börja på teater för jag är verkligen värsta teaterapan när jag kommer igång. Problemet är bara att när jag flamsar och tramsar på fritiden så är det ingen som sätter press på mig eller förväntar sig ngt, det gör att det barar kommer naturligt. Dock när jag ska stå på scenen blir jag en feg liten myra, jag blir jättenervös.
Men jag ska verkligen göra mitt bästa, jag tänker inte låta de tusenlappar jag betalt (och mamma och pappa) på den här gå till spillo utan jag ska utnyttja det här. Det ska bli så KUL! :D


Acabellas i vintras när vi var en lucka i Åtvidabergs levande julkalender. Saknar mina tjejor <3

Nu ska jag sova. Så vi hörs imorn, GODNATTPUSS!


Kommentarer
Postat av: Lina

ÄH det klarar du Emma ;) Tänk på hur sexig mormor är, och skrik kissumurrrra ;D hahah så blir det nog bra :D Ha det så roligt ! :) du är bäst det vet du <3

2010-07-01 @ 23:58:48
URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback