Lovely weather.

Sådär nu är jag mätt i magen, någon mer än jag som fullständigt älskar vädret? Det är verkligen plågsamt att åka ifrån stugan jag vill bo där ute nu. Men på torsdag blir det iaf att sova där. I morgon blir det stan med Anton, Danne och Philip för att fixa lite grejer till musikallägret jag ska på nästa vecka. Jag är jättenervös samtidigt som det ska bli så himla kul! Det är nog bäst att ja fortsätter plugga låtar nu om jag ska kunna sova ngt i helgen. ;)


jag skulle inte tacka nej till den här solbrännan nu. Jag har aldrig varit såhär blek på sommaren som jag är nu, men jag kan faktiskt skylla på att jag inte hunnit vara i solen. Men det ska det bli ändring på. Tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback