Life is unfair!

Jaha och så var jag hemma i ett varmt och skönt hem efter sista lektionen med afrikansk dans. Maten var serverad, duschen var ledig, en skön morgonrock väntade, en stor saknad fyller hela mig.. Här sitter jag i Sverige och är så jävla bortskämd. Jag får panik av att vara här, jag får panik av att ha pengar men inte tillräckligt att kunna göra allt. Jag vill att mina vänner i kenya ska få ha det lika bra som mig. Idag känns det riktigt jobbigt, John hade ett känslosamt tal i slutet av lektionen och jag kunde inte annat än tänka tillbaka på när vi åkte ifrån kenyanerna i Norrtälje. Buhu ska lägga mig och tjuta som en gris i sängen sen!

Nä det är väl dags för att packa kläder och sen sova om jag ska orka vara igång hela dagen imorn. För imorn ska jag ha KUL som alltid på midsommar!!



Godnatt, i morgon lovar jag både dagens make up och outfit. Det är verkligen på tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback