Ullaweeeeed!

Hej på er! Jag hann inte med att blogga igår när jag kom hem, det blev sent och så kom ELIN hit för att berätta om hennes resa till USA. Hon har eventuellt fått ett skivkontrakt, jag håller verkligen tummarna HON ÄR SÅ VÄRD DET HÄR!
Jag kan inte ens säga att jag önskade det vore jag (eller okej det är klart jag gör) men hon förtjänar det här efter allt slit och alla upp och ner gångar har lärt henne vara stark och professionell! GO ELIN!

Nu har jag jobbat till 13 och ska tillbaka vid 16 och jobba till 20.30.. suck jobbigt att gå delat. Men det är jag ledig i 3 dagar till. Hihi så skönt! Tänkte slänga upp lite bilder från resan, jag har nästan inga alls dock så har Jennie massa så jag ska försöka fixa hennes bilder. :)


we went crazy in Gränna..




på campingen






mobilnördarna!! haha men det är skönt att umgås med Jennie, hon suckar inte när man vill blogga och jag suckar inte när hon ska blogga. Vi förstår varandra bra vi två :)




affärerna var stängda så vi gjorde inbrott... haha


det var plågsamt.


HAHA

Jag har som sagt inte tyvärr fler bildern, ska slänga iväg ett sms till Jennie direkt för vi har många roliga och sjuka bilder på hennes kamera!! Hihi
Är ni nyfikna på vad jag köpte i Ullared? Isf behöver ni inte vänta länge för det kommer snart ett inlägg med bilder.

Tack till familjen och Jennie för resan, den var sjukt rolig. Vi ska ta med oss Jennie oftare! :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tusen tack för att jag fick följa med er på den här resan. Jag måste säga att det här var nog det roligaste jag har gjort hitills på hela sommarlovet. Det var sjukt roligt och jag är så tacksam att jag fick följa med. Ni är underbara! <3<3 Våra fisfester, flugor som hamnar i BHn och alla andra galna saker. Det var riktigt roligt, jag älskar att umgås med er! Mina bilder kommer senare upp idag, hoppas det är okej att jag kidnappar lite bilder från dig.

2010-07-28 @ 17:42:19
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback