Shoppocholics i Ullared.

Jag måste säga att jag är väldigt stolt över mina köp i Ullared! Jag tänkte verkligen till och la tillbaka jättemykt saker och tänkte "behöver jag det här". Det resulterade i att jag höll på NÄSTAN under min 1000 kronors gräns. Jag investerade i en lite dyrare jacka men väldigt snygg, annars hade jag hållt mig. Hehe


Bobbys schampo och balsam - 10 kr st
Bobbys hårspray  - 20 kr
Ögonskugga - 20 kr
Lösögonfransar - 30 kr



Tshirt - 99 kr
Träningsjacka - 129 kr



Friends - 35 kr
Familiy och Love - 17 kr st



Tavla 150 kr


Separata örngott - 20 kr st
Påslakan  - 179 kr

Viss var det bra grejer jag köpt? Saker som jag kan ha när jag flyttar hemifrån okså. Köpte även lite strumpbyxor och sånt, även presenter och sen en skitsnygg jacka som vi ska få se på bild senare! :)
Ullared är kanske inte världens bästa klädaffär men lätt att jag åker dit när jag ska flytta hemifrån. Det finns mycket fina och billiga saker!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Åhh vill med prova Bobbys produkter! Är dom bra?? dom borde vara bra eftersom han är proffsfrisör :D haha

2010-07-28 @ 16:05:05
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback