Nu drar vi igång.

Mötet tog lite längre tid än väntat, närmare bestämt lite mer än 3 timmar. Haha men det känns väldigt skönt att träffas och diskutera med vad vi ska göra för att hjälpa Kenyanerna. Jag har nu fått lite uppgifter att bita i och jag har faktiskt redan börjat. Jag har precis sminkat Elin, en svart sotning och jag måste säga att det blev riktigt syggt på henne. Tyvärr så hade hon så bråttom iväg att jag hann inte fota henne, men men.

Nu ska jag sminka min mammi som ska bort ikväll eftersom jag ändå har alla grejer framme.
Efter det tänker jag göra klart mina ramar, fxa naglarna, sjunga och spela gitarr och piano. För mig är det göra ingenting, avslappning. Musik är bäst när det gäller att slappna av. 

 
vad roligt det känns när folk hör av sig och vill bli sminkade, det är både träning och så får man självförtroende. För det måste ju ändå betyda att de tycker jag är duktig?


Kommentarer
Postat av: Hanna

du är bäst! <3

2010-07-31 @ 17:45:14
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är grym gumman, kom och bo i min sminkväska ;)(lovar att släppa ut dig ofta!)

2010-08-01 @ 11:47:38
Postat av: elin

Klart att du e!<3

2010-08-01 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback