Musikalfilm - Steam heat

Jaha imorn åker Andy hem, tråkigt det känns som att han precis kom hit!
Jokke var här en sväng också ikväll, jag hjälpte han att färga håret. Dock blev det inte så bra trots 2 blonderingar, men jag varnade honom. Det är inte lätt att gå från svart till blont. Aja man lär sig av sina misstag.
Det var iaf kul att träffa honom då jag inte sett honom sen studenten.

Imorn så drar jag och Anton till Loftahammar för att hälsa på Emelie och Jennie. Emelie fyllde ju 20 för ett par veckor sen och jag var i Kalmar när resten av familjen firade henne så Emelie anordnade en liten träff till. Vilken tur jag har! :D Jag tror jag ska läsa ett par sidor i boken jag började läsa idag innan jag ska sova. Är faktiskt inte helt slut men det är troligtvis för att jag sovit vid 3 tillfällen idag efter jag slutade jobbet. SKÖNT!

Här får ni ett klipp från musikalen, vi både sjunger och dansar. Tyckte inte alls om låten innan vi kom dit men jag börjar digga den, den är grymt rolig att sjunga. Hihi



Godnatt mina kära vänner så hörs vi imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback