Bambi II

Barnslig som jag är så ÄLSKAR jag disneyfilm. Jag älskar det alltid så lyckliga slutet, den fina musiken, alla fina klara färger och stämningen i filmerna. Det hör också till vanligheten att jag tjuter som en liten gris när det är sorligt i filmerna, så jag var inte förvånad igår när tårarna började rulla på Bambi 2. Jag tyckte filmen var jättefin och söt. Saknade lite mer musik kanske, men jag måste väl börja inse att allas musikintresse inte är lika stort som mitt. Hehe


är inte lilla Bambi sjukt söt också?

Nu är jag hemma från jobbet och är ledig ända tills klockan 15.00 i morgon, så SKÖNT! Vi får se vad som händer idag, jag ska prata med Anton. Har lust att hitta på ngt ikväll och jag har en plan men vi får som sagt se vad Anton säger. Jag ska iaf sminka mig så det kommer upp en sminkning här lite senare! Vad tror ni det blir för färg/färger? Färgsprakande, eller en sotning kanske?


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, beverly hills. Fast det slutar nu :P

2010-07-22 @ 14:22:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback