Across the universe.

Nu är jag hemma från Loftahammar och har spenderat kvällen med Anton, Elin och Busk i husvagnen och sett Across the universe. Det är en musikal vilket passar mig perfekt i smaken, dock så var den väl stundvis lite konstig haha men det är likte Moulin Rouge känsla över den och det finns många fantastiska sångare i den. Därmed så tycker jag om den! :D

Helgen i Loftahammar var riktigt rolig, vi har ju nära till skratt vi allihopa så att regnet öste ner och att vi var jättetrötta stoppade inte oss. Hehe





Många sötnosar fanns det i filmen också, me like!! Blir nog att göra en spotifylista med låtarna från filmen, som för övrigt bara är Beatels låtar!

Jim Sturgess jag är lite kär, lyssna på klippet ovanför för att höra hans fantastiska röst!


Nu ska jag läsa ngr sidor sen sova, ska upp tidigt i morgon för att hinna träffa Petra en sväng innan familjen +Jennie drar till Ullared. Hihi den blev lite spontant sådär men det gillas.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback