You hear what I say when I don't say a word.

Någon som vill följa med mig och åka skridskor någon dag?
Personligen så älskar jag att åka skridskor, jag är inte jättebra men över medel kan man väl säga.
De flesta är som Bambi på hal i men inte jag inte. Haha

När jag var liten så ville jag bli konståkerska.
Tänk vad underbart att få lära sig göra en massa piruetter och ha fina klänningar på sig.
Det skulle passa mig perfekt (om jag nu vägde 10 kg mindre och kunde åka skridskor).






Så är det någon som vill med? :)


Nu ska jag lägga mig och läsa.
Börjar vanligt imorn buhu!
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG VILL FÖLJA MED :D <3

2010-01-20 @ 13:59:56
Postat av: Liiv

Fin blogg :)

2010-01-20 @ 14:34:03
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Har du åkt? Om du ska åka någon gång säg till mig jag älskar skridskor men är också som Bambi :P

2010-01-20 @ 16:12:15
URL: http://nohiding.blogg.se/
Postat av: jennica

jag vill med:D

2010-01-20 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback