Hanna bloggar

Hejsan svejsan i lingonskogen , Hanna " sharpay"  hääär !

Emma undrade om jag ville blogga lite och det kan man ju inte tacka nej till liksom , få blogga på hennes otroligt fina och intressanta blogg :D

Idag har jag varit i skolan, jobbigt eftersom jag åker enda till norrkping men ändå rätt lugnt eftersom vi hade typ bara nya lektioner så det var bara att gå igen vad kursen ska handla om.

Efter skolan så blev det dansträning med TDS såklart ! Finns inget bättre kan jag lova , ni är bäst och jag älskar er <33 alla va typ trötta som vanligt så träningen blev flum men det gillas :L

Skulle bara hälsa att Emma är bäst också :D

KISSES to you all <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Varför skaffar du inte en egen blogg Hanna? :)

2010-01-21 @ 14:32:07
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback