Everytime I think of you.

Godmiddag bloggen!

Jag hann varken ta bilder eller blogga innan jag var tvungen att pysa iväg igår.
Dock så var det många med kamera på festen så jag hoppas att jag kan få tag på några bilder som kan jag lägga upp.
Förlåt om jag låter ego men jag blev så himla nöjd med mitt hår igår. Jag brukar aldrig lyckas men igår gjorde jag faktiskt det.
Åh är lite sådär smått irriterad att jag inte tog ngt kort..

Jag gjorde även en "Lady Gaga rosett" på Lovi och för att vara första gången jag gör det så gick det rätt bra.
Sminkade även Johanna!
Som sagt fullt upp. Haha

Festen var inte alls så rolig som jag hade hoppats..
En massa fjortisar, bussen var mykt roligare.
Men alla fester kan ju itne bli lika lyckade som våra? haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback