It's impossible for me not to care.

Tyckte ni också att mitt blogginlägg från imorse var lite konstigt?
"Jag är för en gångs skulle klar i tid".
Precis när jag laddat upp bilderna så ser jag Emelie komma så då var det bara att kluddra dit en rubrik och klicka på publicera. haha

Usch stressigt idag och jag har haft himla kort stubin. Dock inte i skolan (borde det inte vara tvärtom?).
Jag gick direkt till gymmet och tränade med mamma en stund sen åkte jag direkt till dansträningen.
Träningen gick bra ändå, dock så är jag så psykiskt trött att jag för tillfället inte orkar vara engagerad.
Sorry guys. <3

Nu ikväll har jag varit ute och gått med Elin. Vi har bara pratat om allt och ingenting, jobb, resor, livets orättvisor osv.
Älskar våra promenader och jag skäms för att det inte blir oftare!



Johanna och Tina åkte precis och jag sitter nu här och pluggar och äter banan.



haha jag ser ut som en apa!

Nej jag ska försöka att återgå till att plugga, har inte kommit någonstans.
Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tyckte iaf att du var engagerad :)

2010-01-25 @ 23:23:49
URL: http://nohiding.blogg.se/
Postat av: elin

Klart det måste bli oftare<3

2010-01-27 @ 12:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback