Här ska rubriken stå.

Gårdagen: firade Matilda som fyllet 13, GRATTIS<3
Hem och packa för att åka ut till Tina och Johanna och sova där.
MYS är det, älskar att vara där.


Kolla vad Philip visade för mig igår, sandkonst.
Ni måste kolla in videorna!







Visst är det grymt coolt? Jag visste inte ens att man kunde göra sådär.
Den sista filmen är så sorlig, det är någon som målar efter ett krig..


Idag har jag Anton och Johanna åkt pulka, stjärtlapp och kälke. HAHA
Skitkul, sen gjorde vi rumpavtryck nere vid sjön.
Tack för idag och igår, ni är bäst. <3




Nu blir det balträning sen film hos Hannis.
Ska försöka hinna färga håret ikväll också.
Hörs senare darlings.



märkte nu att jag inte publicerat det här innan balträningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback