Because there is a light.

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var ju roligt hurra!
Jaa enligt mig är det mycker bättre att det snöar än regnar.
Snön ska iaf ligga kvar i hela februari och en del av mars också, ända till vårsolens strålar värmer.

Jag var helt slut igår så jag försökte sova tidigt.
Dock så är nätterna såna här dagar värst.
Det är då illamåendet kommer.


Idag blir det iaf att åka ut till morfar med Lovi & Anton!
Precis som de gamla goda tiderna med KFC. <3
Vad glad jag är att allt ordnat sig.



bilden är från Varber 08, så sjukt bruna vi var och helt klart en utav mina bästa semestrar ever.
det kändes som att vara utomlands!



Hoppas ni får en bra dag.



Jag fattar ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback