And i wonder why you left.

Jaha nu undrar säker alla hur det gick för mig på balträningen?
Ja jag har ju dansat förut och kan typ alla danserna så för mig gick det kanon.
En bättre fråga är väl hur det gick att dansa med Danne (min kusin och danspartner) idag?

Jag tyckte han vara duktig, det är inte lätt att kasta sig in och dansa med någon som kan vals ut och innantill.
Det här kommer gå skitbra och kul att man känner lite flera det här året! :D


Efter träningen skulle det blivit film hos honeyponey men det blev lite strul så jag följde med Lovi till Dan och lagade mat till dem. haha
Sen hann jag titta typ en halvtimme på sommaren med Göran, det är grymt kul det jag har sett HAHA
Måste se klart den!




Nu har mamma kladdat i färg i mitt hår.
Tummen upp till henne!

Nej nu ska jag skölja ur håret, eller mammi får göra det. Hihi
Vilken tur jag har som har en så fin mamma.




Kommentarer
Postat av: emelie

Naaa vad trevligt! :) jag har tjatat i en månad på att mamma ska färga mitt hår... har jag lyckats? inte då XD

2010-01-24 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback